4 клас

26 ТРАВНЯ 2022 РОКУ_ПІДСУМКОВИЙ УРОК


Сьогодні ми з вами танцюємо) Розучіть та виконайте веселі руханки:


19 травня 2022 року_Мистецтво - мова дружби

Провторити вивчений матеріал
 Виконайте руханку"А ти лети у далекі світи"

12 ТРАВНЯ  2022 РОКУ_повернення в сучасну україну

1. ОПРАЦЮЙТЕ С.116 У ПІДРУЧНИКУ
3. ЗНОВУ ВИКОНАЙТЕ РУХАНКУ "МИ З УКРАЇНИ"


28 КВІТНЯ 2022 РОКУ

Тема уроку: Візерунки африканських ритмів

1. Прочитайте текст підручника на с. 104-106, ПРОСЛУХАЙТЕ та ПЕРЕГЛЯНЬТЕ запропонований матеріал

Дякую за урок! Молодці! Слава Україні!


21 КВІТНЯ 2022 РОКУ

Тема уроку: ЗАГАДКОВА ІНДІЯ
1. Прочитайте текст підручника на с. 100-101, ПРОСЛУХАЙТЕ та ПЕРЕГЛЯНЬТЕ запропонований матеріал

Дякую за урок! Молодці! Слава Україні!


14 КВІТНЯ 2022 РОКУ

Тема уроку: ЧУДЕРНАЦЬКІ ІНТОНАЦІЇ СХОДУ

1. Прочитайте текст підручника на с. 94-96, ПРОСЛУХАЙТЕ та ПЕРЕГЛЯНЬТЕ запропонований матеріал
2.  Виконайте розпівку  

Дякую за урок! Молодці! Слава Україні!


07 квітня 2022 РОКУ

Тема уроку: МОТИВИ ЗАКАВКАЗЗЯ
1. Прочитайте текст підручника на с. 90-91та ПРОСЛУХАЙТЕ запропонований матеріал

2.  Виконайте розпівку  


Дякую за урок! Молодці! Слава Україні!


31 БЕРЕЗНЯ 2022 РОКУ

Тема уроку: БАЛТІЙСЬКЕ РІЗНОБАРВ'Я

1. Прочитайте текст підручника на с. 86-87, прослухайте та перегляньте запропонований матеріал

Запам'ятайте нове визначення:
Симфонічна поема — жанр симфонічної музики, одночастинний твір для симфонічного оркестру з програмою літературного, живописного чи історичного походження.

4.  Виконайте розпівку та згадайте пісню з минулих років 


Дякую за урок! Молодці! Слава Україні!


24 БЕРЕЗНЯ 2022 РОКУ

Тема уроку: КАЗКОВА СКАНДИНАВІЯ

1. Прочитайте текст підручника на с. 82-83 Підручник

2. Послухайте " Е.Гріг_Норвезький танець 2"  , в якому музичною мовою композитор зобразив народний побут та суворість норвезької природи. Схарактеризуйте кожну частину танцю.

3. Прослухайте Симфонічну поему «Фінляндія» композитора Яна Сібеліуса, яка посідає чільне місце у фінській культурі. Послухайте фрагмент поеми, який називається    "Серенада далеких холмів"

4.  Виконайте розпівку

5. Виконайте французьку народну пісню "Пастушок", спробуйте з друзями або рідними виконати її каноном


17 березня 2022 року

Тема уроку: ВИШУКАНА ФРАНЦІЯ

1. Прочитайте текст підручника на с. 78

2. Прослухайте всесвітньо відому пісню  "Під небом Парижа" у виконанні Шарля Азнавура

3. Прослухайте фрагмент другої частини «Фантастичної симфонії» Гектора Берліоза, який називається «Бал»

4.  Виконайте розпівку

5. Вивчить французьку народну пісню "Пастушок", при поверненні до школи спробуємо виконати її каноном




































































































































2020-2021 Н.Р.

21 січня 2021 року

Тема уроку "ФОЛЬКЛОР І КОМПОЗИТОР" с. 86

План роботи

1. Уважно прочитати текст підручника с.86-89

2. Дайте визначення основних засобів музичної виразності: Фольклор, музичний фольклор, музична фольклористика  (с.86)

3. Прослухайте рос. нар. пісню "У полі береза стояла" , а ось як цей твір зазвучав вже у  професійній музиці.  Четверта симфонія (фінал)  П.І. Чайковського (порівняйте звучання)

4. Розучіть  пісню С.Ткачука  "Дударики"

5. Виконайте ритмічну вправу   РИТМІЧНА ВПРАВА  

ПРИМІТКА ДО ВПРАВИ: великий зайчик - довгий звук, маленький зайчик - короткий звук, видовжена хмаринка - пауза.
Вправу можно виконувати (чергувати)плескаючи в долоні, стукаючи по колінках, брязкаючи брязкальцями адо іншими шумовими інструментами, тупаючи ножками або легко долоньками по столу


14 січня 2021 року

Тема уроку "Музика - це найвиразніша мова" с. 80

План роботи

1. Уважно прочитати текст підручника с.80-85

2. Дайте визначення основних засобів музичної виразності: мелодія, метроритм, лад, динаміка, тембр, штрих, темп     (с.80)

3. Прослухайте твір фінського композитора Яна Сібеліуса "Фінляндія" Які картини вона тобі намалевала? Розкажи про її основні засоби виразності.

4. Проспівайте  пісню Л.Ященка "Новорічна пісенька"

5. Виконайте ритмічну вправу  "Ніжки-долоньки" (щоб вправа відкрилась, натисніть на її назву)

6. Опрацюйте цікавий матеріал про свято Меланки (13 січня). Розкажіть батькам про особливості святкування Старого Нового року в Україні.







2019-2020 Н.Р.



19 БЕРЕЗНЯ 2020 Р.


Тема уроку: «Від прелюдії - до молитви» с.112- с.115


План роботи
1. Уважно прочитати текст підручника
2. Прослухати:
Й.Бах_Прелюдія до-мажор
Й.Бах - Ш.Гуно "Аве Марія"
3. Вивчити та заспівати  пісню С.Сосніної "Сонячні краплини"
4. Виконувати  укаїнську народну пісню "Щебетала пташечка" с.111
5. Вивчити ритмічну вправу "Ритмічний океан" (за відсутність клавесів у дітей вправу проплескати, склади "та", "ті-ті" при виконанні проспівувати)

Додатковий відеоматеріал до уроку:

02 квітня 2020 Р.


Тема уроку: «Музична слава України» с.124- с.129

План роботи

1. Уважно прочитати текст підручника та опрацювати завдання на с. 124, 126 (підказка для батьків: М.Лисенко - заснував класичну...; М.Леонтович - створив славетні обробки....; М.Вербицький - написав музику Державного....; С.Людкевич - Уперше....), с. 127 (підказка для батьків: "Ой ходить сон" - колискова; "Гарний танець гопачок"- пісня-танець; "Гей, там на горі Січ іде" - пісня-марш; "Грицю, Грицю, до роботи" - жартівлива; "Вийшли в поле косарі" - жгиварська; "Подоляночка" - веснянка; "Щедрик" - щедрівка)

3. Вокальна робота
Розпочніть із розспівування
Розспівка_1
Розспівка_3
Розспівка_"Крокодили"

Вивчити та заспівати  пісню Л.Давидової "Наша рідна Україна"
Л.Давидова_"Наша рідна Україна"

Виконувати  пісню С.Сосніної "Сонячні краплини" (див.  попередній урок)


09 КВІТНЯ 2020 Р.


Тема уроку: «Без словника і перекладача» с.130- с.135

План роботи

1. Уважно прочитати текст підручника, переглянути запропоноване відео та виконати тест

Й.Брамс "Угорський танець"_виконання в чотири руки
Угорський народний танець "Чардаш"


3. Вокальна робота

Розпочніть із розспівування
Розспівка_1
Розспівка_3
Розспівка_"Крокодили"

4. Вивчити та заспівати  пісню Р.Паулса "Золоте весілля"

Р.Паулс_"Зоолте весілля"_КАРАОКЕ


Виконувати  пісню С.Сосніної "Сонячні краплини" 


16 КВІТНЯ 2020 Р.


Тема уроку: «Музика мандрує світом» с.136- с.141

План роботи

1. Уважно прочитати текст підручника
2. Переглянути  ПРЕЗЕНТАЦІЮ ДО УРОКУ

Музичне сприймання:
М.Лисенко_"Баркарола"
М.Глінка_"Арагонская хота"

3. Виконайте веселу Фізкультхвилинку_"Скік-скок"

4. Вокальна робота

Розпочніть із розспівування
Розспівка_1
Розспівка_3
Розспівка_"Тут і там"

4. Повторити та заспівати  пісню Р.Паулса "Золоте весілля"

Р.Паулс_"Зоолте весілля"_КАРАОКЕ



23 КВІТНЯ 2020 Р.


Тема уроку: «Мистецтво, що єднає душі» с.142- с.147

План роботи

4. Вокальна робота

Розпочніть із розспівування


30 КВІТНЯ 2020 Р.


Тема уроку: «Музичні подорожі у часі» с.148- с.154

План роботи

4. Вокальна робота

Розпочніть із розспівування


07 травня 2020 Р.


Тема уроку: «Українська музика у світі» с.154- с.159

План роботи

4. Вокальна робота

Розпочніть із розспівування

14 ТРАВНЯ 2020 Р.


Тема уроку: «Мелодії останнього дзвінка» с.160- с.165

План роботи

1. Уважно прочитати текст підручника

Виконайте запропонавані пісні

В.Шаїнський _"Вчать у школі"
І.Кириліна_"Засмутилось кошеня"

21 травня 2020 р.

Тема уроку: "Підсумковий урок" 

Завершуємо навчальний рік! Дякую усім за працю!!! Гарного відпочинку, міцного здоров'я!!! ДО ЗУСТРІЧІ!!!!!

А зараз перегляньте веселу презентацію  КАНІКУЛИ!!!!  співаємо та відпочиваємо разом!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар