27 квітня 2022 року_Музеї України (продовження теми)
1. Опрацювати с.207 - 220 у підручнику
2. Створити презентацію, використовуючи додатковий матеріал, про будь-який зазначений на цих сторінках музей. Прикріпити її до уроку. РОБОТА ОБОВ₴ЯЗКОВА!!!!
Домашня робота: продовжити роботу над презентацієй, прикріпити презентацію до цього уроку, також й роботу за урок 20 квітня 2022 року, підготуватись до практичної роботи "Петриківський розпис" (аркуш паперу, фарби, пензи та ємність із водою)
2. Створити презентацію, використовуючи додатковий матеріал, про будь-який зазначений на цих сторінках музей. Прикріпити її до уроку. РОБОТА ОБОВ₴ЯЗКОВА!!!!
Домашня робота: продовжити роботу над презентацієй, прикріпити презентацію до цього уроку, також й роботу за урок 20 квітня 2022 року, підготуватись до практичної роботи "Петриківський розпис" (аркуш паперу, фарби, пензи та ємність із водою)
20 квітня 2022 року_Музеї України
1. Опрацювати с.197 - 206
2. Створити презентацію, використовуючи додатковий матеріал, про будь-який зазначений на цих сторінках музей. Прикріпити її до уроку.
Домашня робота: продовжити роботу над презентацієй, виконати завдання з попередніх уроків
13 квітня 2022 року_МУЗЕЇ СВІТУ (продовження)
Опрацюйте у підручнику с.185-с.196 за планом:
1. Національний музей Китаю
2. Музей китайських ієрогліфів
3. Теракотова армія
4. Національний музей ремесел Індії
5. Театр-музей Сальвадора Далі
ІІ. Перегляньте запропонований відеоматеріал
2. Музей китайських ієрогліфів
3. Теракотова армія
4. Національний музей ремесел Індії
5. Театр-музей Сальвадора Далі
ІІ. Перегляньте запропонований відеоматеріал
06 квітня 2020 р.
Тема уроку: «Найвідоміші музеї світу» (продовження) с.171-с.184
І. Опрацюйте у підручнику с.171-с.184 за планом:
1. Дрезденська галерея
2. Метрополітен-музей
ІІ. Перегляньте запропонований відеоматеріал, знайдіть цікавий інтернет на теренах мережі Інтернет, перегляньте віртуальні екскурсії даними музеями
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ЗАПРОПОНОВАНИЙ ВІДЕОРЯД, ПРИГОТУЙТЕ У ЗРУЧНОМУ ДЛЯ ВАС ФОРМАТІ ДОПОВІДЬ ПРО ОДИН З ЦИХ МУЗЕЇВ (ПРИКРІПИТИ ДО УРОКУ)
30 березня 2022 р.
І. Опрацюйте у підручнику с.171-с.184
за планом:
1. Дрезденська галерея
2. Метрополітен-музей
ІІ. Перегляньте запропонований відеоматеріал, знайдіть цікавий інтернет на теренах мережі Інтернет, перегляньте віртуальні екскурсії даними музеями
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ЗАПРОПОНОВАНИЙ ВІДЕОРЯД, ПРИГОТУЙТЕ У ЗРУЧНОМУ ДЛЯ ВАС ФОРМАТІ ДОПОВІДЬ ПРО ОДИН З ЦИХ МУЗЕЇВ (ПРИКРІПИТИ ДО УРОКУ)
Тема уроку: «Музеї. Найвідоміші музеї світу» с.158-с.171
І. Опрацюйте сторінки у підручнику за планом:
1. Музеї. Основні напрями музейної діяльності
2. Перші музеї.
3. Незвичайні музеї світу.
4. Ватикан.
5. Лувр.
ІІ. Заповніть Гуглформу
Домашнє завдання: Створити в зошиті власну скарбничку під назвою "Незвичайні музеї світу"
Додатковий відеоматеріал до уроку:
23 БЕРЕЗНЯ 2022 Р.
Тема уроку: «Форми поширення мистецтва. Бібліотеки» с.151 - с. 158
План уроку:
1. Форми збереження культурної спадщини.
2. Бібліотеки.
3. Найбільші бібліотеки світу й України
1. Форми збереження культурної спадщини.
2. Бібліотеки.
3. Найбільші бібліотеки світу й України
Додатковий відеоматеріал до уроку:
Цікаві факти з бібліотечної історії
Олександрійська бібліотека
Бібліотека імені Вернадського. Архітектура
ТОП-8 унікальних бібліотек світу
Домашнє завдання: опрацювати тему в підручнику. Створити в зошиті власну скарбничку під назвою "Найдивовижніші бібліотеки світу"
Цікаві факти з бібліотечної історії
Олександрійська бібліотека
Бібліотека імені Вернадського. Архітектура
ТОП-8 унікальних бібліотек світу
Олександрійська бібліотека
Бібліотека імені Вернадського. Архітектура
ТОП-8 унікальних бібліотек світу
Домашнє завдання: опрацювати тему в підручнику. Створити в зошиті власну скарбничку під назвою "Найдивовижніші бібліотеки світу"
16 березня 2022 р_Телебачення. Галерея сучасних українських телесеріалів
1. Опрацювати с. 140 -149 у підручнику
2. Якщо є можливість , переглянути прикріплений відеоматеріал
13 квітня 2022 р.
Тема уроку: «Найвідоміші музеї світу» (продовження) с.185-с.196
План уроку:1. Національний музей Китаю2. Музей китайських ієрогліфів3. Теракотова армія4. Національний музей ремесел Індії5. Театр-музей Сальвадора Далі
Домашнє завдання: перегляньте запропонований відеоряд, приготуйте у зручному для вас форматі доповідь про один з цих музеїв (прикріпити до уроку у класрум)
4. Національний музей ремесел Індії
5. Театр-музей Сальвадора Далі
Домашнє завдання: перегляньте запропонований відеоряд, приготуйте у зручному для вас форматі доповідь про один з цих музеїв (прикріпити до уроку у класрум)
Додатковий матеріал до уроку
21 квітня 2020 р.
Тема уроку: «Музеї України» с.197-с.206
1. Перші музеї України
2. Національний музей народної архітектури та побуту в селищі Пироговому
3. Переяслав-Хмельницький музей народного побуту та архітектури
4. Музей писанкового розпису, писанкарство діаспори
5. Створення "Колекції незвичних та цікавих писанок світу" (у вигляді презентації). Роботу переслати до наступного уроку на адресу gulсhuchka@gmail.com ВИКОНАННЯ РОБОТИ ОБОВ'ЯЗКОВЕ!
Додатковий матеріал до уроку
Музей “Писанка” Івано Франківщина Коломийський р н Коломия
Музей Пирогово
Переяслав-Хмельницький музей народного побуту та архітектури
Музей Пирогово
Переяслав-Хмельницький музей народного побуту та архітектури
Домашнє завдання: опрацювати тему в підручнику на с.197 - с.206, створити "Колекцію незвичних та цікавих писанок світу"
28 квітня 2020 р.
Тема уроку: «Музеї України (продовження)» с.206-с.220
План уроку:
1. Петриківський музей етнографії, побуту та народно-прикладного мистецтва
2.Яготинська картинна галерея
3. Борщівська чорна сорочка
4. Музей-аптека у Львові
5. Музей мікроскопічної мініатюри майстра Миколи Сядристого
6. Переглянути майстер-клас створення петриківського розпису, а саме квітки жоржини. Виконати по бажанню малюнок. ЦЕ ВАШ ШАНС ОТРИМАТИ ВИСОКИЙ БАЛ!
Свій малюнок сфотографувати й переслати у телеграм мені в особисте повідомлення або на електронну пошту
Майстер-клас петриківського розпису_квітка Жоржини
5. Музей мікроскопічної мініатюри майстра Миколи Сядристого
6. Переглянути майстер-клас створення петриківського розпису, а саме квітки жоржини. Виконати по бажанню малюнок. ЦЕ ВАШ ШАНС ОТРИМАТИ ВИСОКИЙ БАЛ!
Свій малюнок сфотографувати й переслати у телеграм мені в особисте повідомлення або на електронну пошту
Майстер-клас петриківського розпису_квітка Жоржини
Картини Катерини Білокур
Борщівська вишивка
Музей-аптека у Львові
Микола Сядристий
Домашнє завдання: опрацювати тему в підручнику на с.206 - с.220, підготовитись до тестування по темі "Музеї України"
05 травня 2020 р.
Тема уроку: «Роль засобів масової інформації (ЗМІ) у поширенні мистецьких цінностей» с.220-с.230
План уроку:
Розпочніть з ТЕСТУВАННЯ по темі "Музеї України"
1. Інформаційна культура
2. Масова культура
3. Телебачення
4. Телекіномистецтво
5. Значення мистецтва в діалозі культур
Домашнє завдання: опрацювати увесь матеріал, вивченний під час карантину й підготовитись до підсумкового контрольного оцінювання
12 травня 2020 р.
Тема уроку: "Урок узагальнення знань. Перевір себе" с.231- с.233
ПІДСУМКОВА КОНТРОЛЬНА РОБОТА!
Урок з КОНТРОЛЬНОЮ РОБОТОЮ розпочнеться о 13.10 код для відкриття тесту надам о 13.05 в цей час ви заходите під своїм іменем на платформу "На урок"й приєднуєтесь до тесту за кодом, о 13.25 тест розпочне роботу, триватиме до 13.55 До цього часу ви маєте приєднатись й повторити матеріал вивчений за час дистанційного навчання. Тест великий, тому часу на пошуки у підручнику правильних відповідей не так багато
Код доступу 414347
Домашнє завдання: опрацювати матеріал у підручнику на с. 231-с.233 Підготувати мистецький словничок для перевірки.
19 травня 2020 р.
Тема уроку: "Значення мистецтва для кожного з нас" с.235- с.247
Пройти тест "Роль ЗМІ у поширенні мистецьких цінностей. Значення мистецтва в діалозі культур" (до 19.00 19 травня 2020 року)
Код доступу 8520022
Прочитати текст у підручнику
Домашнє завдання: опрацювати матеріал у підручнику на с. 235-с.247
26 травня 2020 р.
Тема уроку: "Узагальнення знань"
Немає коментарів:
Дописати коментар